Studiosus.nl
Online Scripties & Verslagen

  De Telegraaf 7 weken 17 euro
  Vrij Nederland 8 nummers 8 euro

contacteer de auteur

Date de Bob

Voor u ligt een adviesplan, betreffende een haalbaar, vernieuwend en nieuw leisure product.
Het maken van een nieuw of vernieuwend concept voor de vrijetijdsmarkt is geen gemakkelijke opgave. Veel ideeën zijn op de één of andere manier al gedaan. Toch vinden wij dat wij erin geslaagd zijn een bruikbaar concept af te leveren. In dit concept vindt u stap voor stap hoe wij ons nieuwe product voorstellen en hoe het nieuwe product er uit komt te zien.

Niet alleen hoe het product er uit komt te zien staat in dit concept, maar ook hoe wij denken om te gaan met de concurrentie en hoe wij het product in de markt denken te zetten aan de hand van marketing en promotie.

Ons product is een samenvoeging van twee bestaande vrijetijdsproducten die aanvullend op elkaar werken. Zo nemen wij de populariteit van internetcommunicatie en het populaire uitgaan en voegen dit samen tot een nieuw communicatie-uitgaans product. Door populaire vrijetijdsproducten samen te voegen in één nieuw product verwachten wij aan een al bestaande vraag te voldoen en deze aan te vullen met een nieuwe markt. Dit is onderzocht aan de hand van een onderzoeksrapport.

Onze doelstelling voor dit adviesplan is het maken van een nieuw product wat aanslaat bij de consument wat eventueel gecombineerd kan worden met een bestaand product. Hoe wat dit gaan bereiken staat beschreven in dit adviesplan en onderzoeksrapport.

Bestand Downloaden



Studiosus is een onderdeel van Student&Onderzoek