Studiosus.nl
Online Samenvattingen & Uitreksels
(c) 2005
scripties & verslagen
|
samenvattingen & uitreksels
|
premium
uw scriptie toevoegen
Scripties:
The Power of Brands
An analysis of the impact of brand credibility on product evaluation and choice in financial services
Music for free?
A transaction cost analysis approach to P2P networks
Organizational cynicism: A study among call centers
Weerderivaten
Beleggers, Informatie en Media
Palliatieve sedatie
Food-Related Lifestyle & Functional Food & Cultural Background
KunstWerk(t)!
Een survey-onderzoek naar de invloed van kunst uit een bedrijfskunstcollectie op medewerkers.
Inventarisatie van het onderwijs in elementaire eerste hulpverlening aan de medische faculteiten in Nederland
Consumentenonderzoek: Winkelen, nu en in de toekomst
Gemengde invloedsstrategieën in inkoper-leverancierrelaties
Imago onderzoek Team Telfort.
Age/wage profiles; de verschillende doelen, empirie en model.
Marktonderzoek naar het oprichten van een nieuwe luchtvaartmaatschappij
Verslavingszorg vanuit verpleegkundig perspectief
Hou me vast maar raak me niet aan...
een inventarisatie van hoe de dramatherapeut omgaat met het aantrekken en afstoten van een kind binnen de therapie
Dualiteit tussen beheersing en commitment als managementopgave
Winkelcentrumvormgeving: Prikkelende vormgeving?
Eigen woningmagazine: Toegevoegde waarde of niet?
Vechten voor windmolens
Over windcoöperaties in Nederland
Overheid en Internet: Zoekt en gij zult vinden?
Een verklarend onderzoek naar de oorzaken voor verschillen in openbaarheid van overheidsinformatie op de websites van vergelijkbare overheidsinstanties
Evaluatie Portaal Windesheim
Participatiebereidheid van veteranen
Leidt doelgroepgericht communicatie tot een hogere participatiebereidheid?
De digitale generatie piraten
Het gebruik van filesharing verklaard vanuit de mutual shaping of technology
Als liefde een obsessie wordt
Het Kinderrechtenverdrag en zwerfjongeren
Iraniërs in Nederland
Blogocratie: Hoe weblogs burgers weer bij de politiek betrekken
Duurzaam ontwerpen voor mensen van vlees en bloed
Age and Identity in the EU
Vijf verhalen over psychose en armoede in Nicaragua
'Alle gekheid op een stokje', Het stigma en de psychiatrie
Antipredatiegedrag bij waterjufferlarven uit verschillende predatoromgevingen
Social identification, personal needs and organizational citizenship behavior in universities.
Het ontwikkelen van een visuele identiteit
Virale Marketing
De Acceptatie van Online Shoppen
Customer-Employee Commitment
Impression Management in Group Situations.
De Raad van Commissarissen en prestatiebeloning
The effects of team composition and demographic effects on team performance in professional league football
Innovation in the sensor technology industry: A policy perspective
DAB in Vlaanderen: De toekomst lacht de radio digitaal toe.
Paranormal beliefs, religious beliefs and personality correlates
Persoonlijkheidsprofiel op basis van de Post-Kritische Geloofsschaal
Prestatiebeloning bij de Rijksoverheid: De rol van extrinsieke beloning
Persuasiviteit van voorlichtingsteksten over chlamydia-preventie
The EMAP-Model: What are Qualifiers, Success Factors and Obsoletes in Governmental Export Marketing Assistance?
Evolutie van Facility Management in België
Trendonderzoek skihelmen
Imago onderzoek ID&T
Ontspanningsoefeningen/chirurgie
Date de Bob Campagne
Entrepreneural Intentions among students
Internationalisatieproces van Middenbedrijven
Studiosus
is een onderdeel van
Student&Onderzoek